Friday, June 18, 2010

KOLEKSI TART NENAS UNIK BENTUK BUAHAN & BISKUT ARAB UNIK BENTUK BUAH-BUAHAN

Pelancaran terbaru iaitu Biskut Arab Unik Bentuk Buahan & Sayuran.
Sudah pasti anda kenal dengan biskut arab kan? Inilah dia produk terbaru kami..biskut arab unik bentuk buahan & sayuran,biskut arab ni sama je dgn tart unik berinti jem nenas tu.Inti durian pun bakal dilancarkan nanti tau..inti dah ada..cuma belum berkesempatan nak buat je lagi..tapi kalau ada yang nak order, kena inform kami awal2 tau..
Arab unik ni didatangkan dalam 1 pakej sahaja..iaitu pakej bekas 50 biji dengan 3 pilihan bekas iaitu bekas love, segi4 sama & segi4 tepat..siap dgn riben sekali...cantik sangat dan boleh dijadikan hadiah/hantaran perkahwinan jugak :)..

So apalagi..jom order sekarang! :)









Tart Nenas Unik Bentuk Buahan & Sayuran ini adalah merupakan produk ‘homemade’ dimana ia menggunakan bahan mentah yang halal dan pewarna yang dibenarkan. Ia amat sedap untuk dijadikan snek seperti biskut-biskut yang lain. Di dalam tart tersebut, ia diisi dengan jem nenas yang sangat berkualiti dalam sukatan yang amat mencukupi untuk membuatkan ia betul-betul dirasai sebagai tart nenas dan bukan seperti kebanyakan tart atau biskut berinti yang hanya mempunyai inti yang sedikit yang tidak dapat dinikmati sepenuhnya.

Tart Nenas Unik ini amat sesuai dijadikan sebagai hantaran perkahwinan, hantaran pertunangan, hamper untuk semua jenis perayaan, hadiah, cenderahati atau pun sebagai door-gift untuk diberikan kepada para tetamu sebagai tanda terima kasih yang pastinya amat UNIK & memberi satu KELAINAN.

Ia boleh didapati dalam pelbagai bentuk yang menarik seperti Tart Nenas Unik Bentuk Baby Carrot , Nenas , Jagung , Manggis , Strawberi , Mangga, Orange, Jambu Air dan sebagainya.

Selain daripada itu, Tart Nenas Unik Bentuk Buahan & Sayuran ini juga boleh diisi dalam pelbagai bentuk bekas mengikut kegunaannya. Ia juga akan dihias & digubah mengikut citarasa anda.

Anda juga mempunyai hak untuk menentukan samaada anda mahukan Tart Nenas Unik ini dicampur dengan pelbagai bentuk buahan & sayuran atau 1 jenis bentuk sahaja. Yang pasti, ianya terpulang kepada permintaan anda.





























Tart nenas bentuk buah manggis warna ungu


Tart nenas bentuk manggis warna merah


Tart nenas unik bentuk campuran

Tart nenas bentuk manggis and strawberry


Tart nenas bentuk baby carrot and jagung


Tart nenas bentuk jagung


Tart nenas bentuk buah nenas


Tart nenas bentuk jambu


Tart nenas bentuk manggis


Tart nenas bentuk oren


Tart nenas bentuk strawberry

Oleh kerana kos penghantaran yang tinggi dari semenanjung,



harga tart nenas terpaksa di markup ,harap maaf, di bwh adalah senarai harga baru



terimakasih




Bekas Lutsinar Berbentuk Hati / 50 Biji
Harga = RM 40.00

sila hubungi saya untuk tempahan
terimakasih



No comments:

Post a Comment

Jom comment